Saturday, December 18, 2010

Sup Tulang Rusuk dan cerita setelah itu....ehehe

Syiok gak bila ada blog nih...suke nyeeee...ehehehe...selalu aku tgk org punya blog kemain lagi mengomel...ari ni aku lak nak mengomel lek... ekekeke...hari ni masak sup tulang rusuk favourite laki ku...huhu... then lepas tuh aku mengadap lappy seperti biasa on FB...bla bla bla...tetiba aku dapat msg dari manusia yg tak tau datangnya dari mana...cara penyapaannya tuh sangat lah aku tau saja mencari pasal...so aku pun bg sepatah dua kata pastu block dia...ehehehe senang..kekadang aku tak tau napa bangang sangat manusia tersebut dan bukan dia sorang je yg mcm tuh ramai lagi sebenarnye...hadeh...apapun aku tetap happy and tenang walau ramai manusia2 ingin mengganggu ehehe...dah la tak payah nak panjang2...kang penat lak nak baca...ok lah nak upload more pictures in my blog kasik meriah sket....dadaaaa

No comments: